اولویت صنایع پتروشیمی حمایت از ورزش و فوتبال استان باشد بعد تیم های پایتخت

اولویت صنایع پتروشیمی حمایت از ورزش و فوتبال استان باشد بعد تیم های پایتخت

 

 

رییس‌شورای اسلامی شهر بوشهر گفت اولویت اول حمایت صنایع پتروشیمی در استان بوشهر ورزش و فوتبال این استان باید باشد بعد تیم های پایتخت .

وحید نیک روش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه استان بوشهر یک استان ورزشی بویژه فوتبالی است و ظرفیت های بسیار خوبی در این استان وجود دارد که نمونه بارز آن مهدی طارمی، مهدی قائدی و محمد محبی می باشد .

وی افزود علیرغم همه این ظرفیت ها اما به دلیل مسائل مالی حال ورزش و فوتبال استان خوب نیست و تیم‌های ما علیرغم استعدادهای خوبی که دارند اما در وضعیت خوبی بسر نمی برند .

نیک روش تصریح کرد در حالی که سالهاست همه در استان خواستار حمایت صنایع نفت گاز از ورزش هستند اما هیچ نتیجه ای در بر نداشته است اما به یکباره شاهدیم هلدینگ خلیج فارس با مجموعه ای از پتروشیمی های استان به دنبال خرید سهام باشگاه استقلال تهران هستند .

رییس شورا خاطر نشان کرد پس حق و حقوق جوانان این استان که در کنار این صنایع زندگی می کنند کجاست و آیا تیم‌های پارس جم ، ایران جوان ، شاهین ، شاهین عامری و پارس برازجان حق ندارند از حمایت صنایع پتروشیمی مثل تیم های پایتخت برخوردار شوند.

نیک روش در پایان گفت از مسئولین استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم مطالبه جدی از حق ورزش استان از صنایع نفت و گاز داشته باشند و اگر صنایع پتروشیمی قرار است از تیم های پایتخت حمایت کنند اولویت اول ورزش استان باشد بعد تیم های پایتخت

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۱
تعداد بازدید : ۲۶
کد خبر : ۳,۸۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید