ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر

ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر

*ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر*

رئیس شورای شهر بوشهر باتأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر، گفت: گام‌های خوبی در حوزه درمان استان بوشهر برداشته شده، اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

  وحید نیک‌روش در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با حضور مسئولان درمان تأمین اجتماعی بوشهر با قدردانی از کادر درمان استان بوشهر، اظهار داشت: ایثار کادر درمانی در زمانی اپیدمی کرونا فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به گلایه شهروندان از کمبود درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر، افزود: شهروندان بوشهری از کمبود تخت در اورژانس و بخش‌های عمومی بیمارستان تأمین اجتماعی گلایه دارند و تماس زیادی با اعضای شورای شهر بوشهر دارند که به‌عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی پیگیری موضوع در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: یکی از دلایل ازدحام به‌دلیل کمبود زیرساخت‌ها در بیمارستان تأمین اجتماعی مرکز استان بوشهر است چون خدمات‌رسانی به شهروندان سایر شهرهای استان نیز بر عهده دارد و توسعه بیمارستان با رشد جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی صورت نگرفته است.

نیک‌روش افزود: زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی استان بوشهر نیازمند تقویت است و شورای شهر و شهرداری بوشهر از سرمایه‌گذاران در این زمینه حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر گفت: گام‌های خوبی در حوزه درمان استان بوشهر برداشته شده، اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۵۴
تعداد بازدید : ۹۶
کد خبر : ۳,۸۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید