فعالیت شبانه‌روزی ۵۰۰ نفر پاکبان بوشهری برای نظافت شهری در ایام نوروز / اعلام رضایت مسافران نوروزی از وضعیت نظافت شهر بوشهر

فعالیت شبانه‌روزی ۵۰۰ نفر پاکبان بوشهری برای نظافت شهری در ایام نوروز / اعلام رضایت مسافران نوروزی از وضعیت نظافت شهر بوشهر
 
شهردار بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 15 هزار و 700 نفر در کمپ‌های سه گانه شهرداری بوشهر اسکان پیدا کردند.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: شهرداری بوشهر امسال در سه کمپ انتظام، شغاب و دهکده گردشگری پذیرای مسافران نوروزی شده و در صورت نیاز کمپ پارک لیان نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.
وی با اشاره به استقرار نیروهای شهرداری در ورودی شهر در ایام نوروز بیان کرد: با اطلاع‌رسانی گسترده از طریق توزیع بروشورهای فرهنگی حاوی نقشه کمپ‌های نوروزی و همچنین نصب پرتابل‌های هدایتگر، مسافران نوروزی داوطلب اسکان در کمپ ها در کمترین زمان ممکن به مکان های تعریف شده هدایت می‌شوند.
شهردار بوشهر ادامه داد: در کمپ‌های تعبیه شده توسط شهرداری، نیازهای ضروری مسافران اعم از آب شرب، برق، حمام عمومی و سرویس بهداشتی به‌صورت کامل تامین شده است که امیدوایم رضایت‌مندی حداکثری جامعه هدف را به دنبال داشته باشد.
وی افزود: برای نیمه دوم تعطیلات نوروزی نیز شرایطی پیش‌بینی شده تا گردشگران نوروزی بدون کمترین دغدغه‌ای در کمپ‌های سه‌گانه استقرار پیدا کنند.

 

گزارش تصویری

۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
مدیریت‌ ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱۲۵
کد خبر : ۳,۳۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید