نشست شهردار بندر بوشهر با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر

نشست شهردار بندر بوشهر با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر


 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری شهردار بندر بوشهر، با دکتر فضل الله لک رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر، در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست صمیمی دوجانبه دکتر لک با تشریح ظرفیت های علمی دانشگاه جامع علمی،کاربردی استان واستفاده از رشته های کاربردی متناسب با مدیریت شهری سخنانی را ابراز نمودند.
ایشان با اشاره به رشته هایی نظیر گرافیک، عکاسی، معماری شهری، طراحی، و عمران خواستار استفاده از دستاوردهای علمی دانشجویان این دانشگاه در راستای بهره گیری از این ظرفیت ها گردیدند.
دکتر لک در ادامه افزودند: هر سال معمولاً دانشجویان ترم های اول و دوم تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نمایشگاه هایی از دستاوردهای علمی و آنچه که در توان دارندرا عرضه می نمایند و ما به دنبال مدل و الگوی هستیم که اگر این امر محقق شود شهرداری بندر بوشهر از ظرفیت های دانشجویان رشته های یاد شده این دانشگاه در قالب دوره های کارورزی و کاربینی استفاده نماید، یعنی اگر دانشجویی بخواهد کار کارورزی و کاربینی خود را در دانشگاه به ثمر و نتیجه برساند این کار را در شهرداری به سرانجام برساند و از این خدمات کم هزینه به نوعی استفاده شود.
در پایان شهردار بندر بوشهر نیز با اظهار خرسندی از این دیدار مشترک، نقش و جایگاه مراکز علمی و دانشگاهی را در توسعه جوامع امروزی از ضرورت های مهم و حائز اهمیت برشمرده و بر استفاده از توان وظرفیت های علمی این مراکز در توسعه و پیشرفت شهرها به عنوان عامل محرک و تاثیرگذار سخنانی مبسوطی ایراد فرمودند.
ایشان همچنین ضمن استقبال از موضوعات مطروحه، آمادگی مدیریت شهری را در راستای بسته های سرمایه گذاری و ایجاد و بسط و توسعه نمایشگاههای دائمی مشاغل خانگی و کارآفرینی با عنایت به زیرساخت ها و سازه هایی که شهرداری در اختیار دارد اعلام نموده وبرتعامل وهمکاری بین بخشی شهرداری بندربوشهربا دانشگاه علمی ،کاربردی استان درقالب طرح های،پژوهشی ونیزگرافیک وطراحی شهری درجهت زیباسازی ومبلمان شهری تأکید نمودند.درخاتمه تفاهم نامه ای به همین منظور،مابین شهرداربندربوشهرورییس دانشگاه علمی ،کاربردی استان بوشهربه امضا رسید.

 

 

گزارش تصویری


۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۹
مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۶۹۹
کد خبر : ۲,۹۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید