ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر؛

معابر شهر بوشهر به مناسبت دهه امامت آذین‌بندی شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک ولایت و امامت و همچنین فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خم، میادین، بولوارها، معابر و نوار ساحلی بندر بوشهر آذین‌بندی شد.
در همین راستا رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به اینکه اعیاد قربان و غدیر و همچنین دهه امامت و ولایت از مهم‌ترین  اعیاد مسلمانان به‌شمار می‌آیند، تاکید کرد: سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر به‌منظور گرامیداشت این دهه مبارک، آذین‌بندی حداکثری شهر را در دستور کار قرار داده و این روزها معابر شهر رنگ و بوی این اعیاد را به خود گرفته است.
‌احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی شهرداری با همکاری نهادهای فرهنگی - مذهبی برنامه‌های ویژه‌ای را برای این هفته در نظر گرفته است، افزود: برگزاری جشنواره شعر با موضوع غدیر خم با همکاری بسیج هنرمندان استان، برگزاری جشن غدیر با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پخش از صدا و سیمای مرکز استان، برگزاری مسابقه با موضوع خطبه غدیر خم، ساخت سرود با موضوع غدیر خم، اطعام نیازمندان در روز غدیر، راه‌اندازی کاروان شادی، نورافشانی آسمان بوشهر، ساخت المان‌های حجمی با موضوع غدیر و نصب در میادین شهر و... با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر استان و شهرستان بوشهر و سپاه امام صادق (ه) از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر برای گرامیداشت این دهه مبارک است.
به گفته وی، همچنین از طریق فرهنگسراهای زیرمجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محلات ریشهر و عالی‌آباد، ویژه‌برنامه‌هایی را به‌منظور برگزاری در محلات کم‌برخوردار ویژه کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که در این دهه برگزار می‌شود.
بارگاهی در پایان با دعوت از هنرمندان عزیز بوشهری برای مشارکت در برنامه‌ها و جشنواره‌های سازمان فرهنگی در حوزه‌های موسیقی، شعر و... تاکید کرد: جشنواره‌های مختلفی در هفته‌های اخیر در حوزه‌های مختلف هنری خصوصا شعر و موسیقی، موسیقی محلی و... به منظور استعدادیابی هنرمندان جوان و تجلیل از بزرگان این هنرها در حال برگزاری است که امیدواریم با حضور و مشارکت هنرمندان، منجر به ارتباط هرچه بیشتر این عزیزان با مردم هنردوست بوشهر شود.

 

دهه امامت 99

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۳
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۵۶
کد خبر : ۲,۰۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید