نشست هیات امنای مسجد امامزاده با رئیس سازمان فرهنگی؛

ختم قرآن ماه رمضان امسال، مجازی برگزار می‌شود

ماه رمضان، سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر، روز ملی خلیج فارس
نشست رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با هیات امنای امامزاده محمد باقر (ع) با موضوع همکاری و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم مجازی ماه مبارک رمضان در محل سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در حاشیه این نشست با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های تجمعی با وجود شیوع ویروس کرونا امکانپذیر نیست، افزود: با این وجود، تمام تلاشمان را می‌کنیم که به خواسته شهروندان عزیز بوشهری در راستای برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان به‌صورت مجازی جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر،احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه چندین جلسه همفکری درون‌سازمانی با حضور معاونان سازمان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های مناسبتی پیش رو برگزار شده است، تصریح کرد: در پیش بودن روز ملی خلیج فارس و ماه مبارک رمضان به‌عنوان دو موضوع مهم ملی و مذهبی دغدغه سازمان فرهنگی شهرداری در هفته‌های پیش رو است و بدین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

بارگاهی در ادامه از همکاری سازمان فرهنگی با مساجد شهر جهت برگزاری آنلاین مراسم مذهبی نظیر ختم قرآن و... خبر داد و گفت: امسال با همکاری هیات امنای امامزاده محمدباقر (ع) و صدا وسیمای مرکز بوشهر، ختم قرآن مجید در روزهای ماه مبارک رمضان از طریق شبکه استانی به‌صورت زنده پخش خواهد شد. همچنین درصورت همکاری صدا و سیما پخش دعای افتتاح نیز به‌صورت زنده به مدت 30 شب از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی برای ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه 1000 پرس غذا در بین نیازمندان به‌ویژه در محلات جنوبی، برگزاری زنده مراسم ختم قرآن مجید در ماه مبارک، ساخت و نصب المان هلال ماه در یک منطقه از شهر، برگزاری مسابقه شب‌های ماه رمضان، ساخت کلیپ میلاد امام حسن مجتبی (ع) با عنوان گره‌گشو، ساخت کلیپ با موضوع شهادت امام علی (ع)، برگزاری ویژه برنامه به مناسبت شب‌های قدر و عید سعید فطر، فضاسازی محیطی و... از جمله برنامه‌هایی است که سازمان فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.


جلسه ماه رمضان
جلسه ماه رمضان  

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶
روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۷
کد خبر : ۱,۹۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید