پیام دکتر بارگاهی بمناسبت هفته دفاع مقدس

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با صدور پیامی، فرارسیدن این هفته بزرگ را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
شهریورماه ۱۳۵۹ بود که تهاجم سنگین و همه‌جانبه دشمن بعثی با اشغال مناطقی از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه شد و همین مسأله آغازی بر رشادت‌های بی‌دریغ و پیروزمندانه دلاورمردان و شیرزنانی شد که با دستان خالی، دفاع مقدس را تا پیروزی قاطعانه بر استکبار جهانی ادامه دادند.
 
دفاع مقدس ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهاجم استکبار، تداعی‌کننده دفاع دلاورانه، مقدس و تمام‌عیار جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی پیامبر اکرم(ص) در جنگ احزاب است که تمام ایمان در برابر تمام کفر قرار گرفت و ایستادگی باشکوه ملت ایران در مقابل تمامی قدرت‌های ظالم بین‌المللی با محوریت امریکای خونخوار را در عصر جاهلیت مدرن رقم زد.
 
اینجانب به نوبه خود با تجلیل و گرامیداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، ضمن تجدید پیمان با شهیدان جلیل‌القدر ایران اسلامی، بیعت با ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (ره) و دفاع از آرمان‌های امام راحل(قدس سره)، این هفته مقدس را به همه رزمندگان راه ولایت و دوستداران ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
احمد بارگاهی
سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۵
کد خبر : ۱,۵۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید