بازدید رئیس سازمان فرهنگی از کمپ نگهداری «میلاد دوباره»؛

متکدیان و افراد بی خانمان ساماندهی می‌شوند

متکدیان و افراد بی خانمان ساماندهی می‌شوند
امروزه با توجه به اهمیت بالای آسیب‌های اجتماعی و روند رو به رشد این آسیب‌ها در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، ارائه خدماتی نظیر توانمندسازی، حمایت، مراقبت و پیشگیری از سوی نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط امری ضروری به نظر می‌رسد.

در همین راستا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در بازدید از کمپ نگهداری «میلاد دوباره» با اشاره به ضرورت ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر گفت: امیدواریم بتوانیم با عقد تفاهمنامه با مراکز و کمپ‌های نگهداری، مشکلات موجود در زمینه افراد بی‌خانمان را حل و فصل کرده و به این افراد زندگی دوباره بخشید.

محمدصادق سعیدی که همراه با مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و ارسطو ترکمان‌منش دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از این کمپ بازدید نمود، درخصوص زمینه‌های همکاری با این کمپ توضیح داد: در صورت تصویب در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر، تفاهمنامه‌ای با این مرکز منعقد می‌شود که بر اساس آن کمپ نگهداری «میلاد دوباره» وظیفه نگهداری، ساماندهی و بازپروری افراد بی‌خانمان و متکدیان شهری را بر عهده خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که «ساماندهی» بدون «توانمندسازی» کارایی لازم را نخواهد داشت، تصریح کرد: ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان یک پروژه درازمدت محسوب می‌شود زیرا در خلال این طرح، افراد بایستی در مراکز بازپروری، توانمند شده و به چرخه زندگی عادی بازگردند، در غیر اینصورت طرح ساماندهی متکدیان موفقیت کافی را نخواهد داشت.

سعیدی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تصویب این طرح در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر و همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای مسوول، به‌زودی این مهم به انجام رسیده و افراد بی‌خانمان و متکدیان ساماندهی و توانمند ‌شوند.


ساماندهی متکدیان

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۶۹
کد خبر : ۱,۴۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید