با قهرمانی تیم شهدای آشوری (آقایان) و ستارگان (بانوان)؛

مسابقات فوتبال دستی انسانی قهرمانان خود را شناخت

فوتبالدستی انسانی
شور و نشاط و هیجان به‌عنوان یکی از پیش شرط‌های پویایی جامعه، نقش پررنگی در شکوفایی یک اجتماع دارد، در نتیجه اگر مسوولان به‌دنبال ایجاد جامعه سالم هستند باید زمینه شادی را در جامعه گسترش دهند.

شادی امری مُسری است. اگر گروه‌های مرجع شاد باشند، این مولفه به دیگر بخش‌ها نیز منتقل می‌شود. جامعه نیز از کنار هم بودن این گروه ها شکل می‌گیرد و شادی هر کدام از آنها بر دیگر اجزا تاثیر می‌گذارد.

در همین زمینه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به این‌که ایجاد پویایی و نشاط یکی از اهداف این سازمان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: فوتبال‌دستی انسانی از جمله ورزش‌هایی است که در میان جوانان از مقبولیت و محبوبیت زیادی برخوردار است و بر همین اساس، اولین دوره این مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در ساحل زیبای بندر بوشهر برگزار شد.

محمدصادق سعیدی با اشاره به این‌که این مسابقات مهیج از اول خردادماه در دو حوزه آقایان و بانوان با حضور چشمگیر تیم‌هایی از تمامی محلات بوشهر آغاز شد، ادامه داد: در حوزه آقایان ۴۳ تیم ثبت نام کرده و در قالب ۱۳ گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند و منتخب این گروهها در دیدارهای حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم‌های شهدای آشوری حامیان کودکان کار و حافظان نظم آریا موفق به کسب عناوین اول تا سوم در بخش آقایان شدند.

وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز سه3 تیم شرکت داشتند که به‌صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ستارگان، طیفون و همیشه قهرمان مقام اول تا سوم را به‌دست آوردند.

گفتنی است در شب پایانی این مسابقات که با حضور رئیس و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در سامانه فرهنگی پارک شورا برگزار شد، با اهدای جوایز و کاپ از تیم‌های منتخب تقدیر به عمل آمد.

 


فوتبالدستی انسانی
فوتبالدستی انسانی
فوتبالدستی انسانی
فوتبالدستی انسانی
فوتبالدستی انسانی
فوتبالدستی انسانی

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۹۶۴
کد خبر : ۱,۳۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید