به مناسبت هفته نکوداشت روز بوشهر؛

نمایشگاه خوشنویسی «آفتاب مهر» افتتاح شد

روز بوشهر
ششمین نمایشگاه علی ایزدجو یادمان هنرمند پیشکسوت، مرحوم مریم ایزدجو در فرهنگسرای بافت قدیم (عمارت دهدشتی) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری در اولین روز از هفته نکوداشت روز بوشهر، ششمین نمایشگاه علی ایزدجو یادمان هنرمند پیشکسوت، مرحوم مریم ایزدجو با حضور سعید زرین فر معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای بافت قدیم (عمارت دهدشتی) افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه، علی ایزدجو هنرمند بوشهری که از سال ۷۲ بطور حرفه ای رشته خوشنویسی و نقاشی خط آموخته و دنبال کرده است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه که با همت شورا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و ستاد بزرگداشت روز بوشهر برپا شده، معرفی شاعران برجسته بوشهری و ادای احترام به مادر مرحوم بنده "مریم ایزدجو" هنرمند پیشکسوت بوشهری است.

ایزدجو در خصوص تکنیک‌های به کار گرفته شده در آثارش بیان داشت: در بیشتر کارهای این نمایشگاه از تکنیک نقاشی خط (تلفیقی از خوشنویسی سنتی و رنگ) استفاده شده و همچنین برای خلق آنها مواد مختلفی چون آبرنگ، کاهگل، قیر، گواش، ورق نقره و... بکار گرفته ام.

گفتنی است، نمایشگاه "آفتاب مهر" که یادمان هنرمند پیشکسوت مرحوم "مریم ایزدجو" می باشد،‌ در اولین روز از هفته نکوداشت روز بوشهر به همت سازمان فرهنگی شهرداری شنبه ۱۱ اسفندماه  در فرهنگسرای بافت افتتاح شده و تا ۱۷ اسفند از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای هنردوستان بوشهری خواهد بود.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۹۹۵
کد خبر : ۱,۲۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید