رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر:

المپیاد ورزشی، فرصتی برای شکوفایی استعدادهای محلات است

روز بوشهر
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، ورزش محلات را عاملی برای بروز و ظهور استعدادهای درخشان در سطح جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه ورزش محلات سبب بروز و ظهور استعدادهای درخشانی در سطح جامعه می‌شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در رشته‌های مختلف، شناسایی استعدادهای نهفته این محلات است تا بدین وسیله علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرصتی برای شناسایی استعدادهای برتر محلات بندر بوشهر ایجاد شود.

طاهره شمشیری در ادامه تاکید کرد: هدف از برگزاری بزرگداشت هفته بوشهر این است که مردم این بندر با توجه به عقبه، فرهنگ، ظرفیت ها و پتانسیل هاى موجود داشته هاى شهرشان را به کشور معرفى کنند.

طاهره شمشیری در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی محلات بوشهر اظهار داشت: تلاش کرده ایم که کلیه شهروندان بوشهری در هر صنف و جایگاه و در هر گوشه ای از شهر به شهرشان افتخار کنند و داشته های این بندر را به تمامی مردم ایران و در سطح بین الملل به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت هفته بوشهر با المپیاد ورزشی محلات آغاز شده و به برنامه‌های متنوع و شادی منتهی خواهد شد، افزود: این برنامه ها رشد شادی و نشاط در سطح شهر بوشهر را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم برنامه‌های پیش‌بینی شده ما در این هفته، همه مردم بندر بوشهر را شاد کند.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۷۸۸
کد خبر : ۱,۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید