اکران فیلم های "دام" و "حنانه" در دومین روز از هفته نکوداشت روز بوشهر

روز بوشهر
فیلم های "دام" و "حنانه" اثر داریوش غذبانی ، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر در کافه حاج رئیس بوشهر اکران شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر  در دومین روز از هفته گرامیداشت روز بوشهر فیلم های "دام" و "حنانه" ساخته داریوش غذبانی فیلم ساز بوشهری اکران و مورد استقبال هنرمندان و هنردوستان بوشهری قرار گرفت.

نشست نقد و بررسی این فیلم ها با حضور داریوش غریب زاده فیلم ساز مطرح بوشهری و مهدی انصاری مسئول واحد فیلم حوزه هنری بوشهر، پس از اکران در کافه حاج رئیس برگزار شد و شرکت کنندگان پیرامون این فیلم به گفتگو پرداختند.

داریوش غریب زاده تاثیر جغرافیای جنوب را در چگونگی تولید آثار هنرمندان خطه جنوب کشور مهم بر شمرد.

وی از جغرافیا به عنوان بستر تولید اندیشه و هنر هنرمندان جنوب یاد کرد و گفت: در هر آنچه جنوب نام دارد،این جغرافیاست که تاریخ و ادبیات و اثر هنری را بوجود می آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر بوشهر ضمن تقدیر از مشارکت هنرمندان از برگزاری این جشن گفت: برگزاری مراسم نکوداشت روز بوشهر توسط هنرمندان و با مشارکت مردم موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود.

هفته فیلم بوشهر(یادواره زنده یاد همایون شهنواز) در روز دوشنبه سیزدهم اسفند با اکران ٢ فیلم از جواد رمضانی فیلم ساز بوشهری با نام های "کرزنگرو وارد می شود" و "قلیه" در کافه حاج رئیس به کار خود ادامه خواهد داد.

دومین هفته فیلم بوشهر از سری برنامه های یازدهمین هفته نکوداشت روز بوشهر در کافه حاج رئیس تا پنجشنبه ١٦ اسفند ادامه خواهد داشت.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۸۴۱
کد خبر : ۱,۱۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید