عضو شورای اسلامی شهر بوشهر:

18 اسفند فرصتی برای جهانی شدن بوشهر است

روز بوشهر
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر، 18 اسفند را فرصتی مغتنم برای مطرح شدن نام این کهن دیار در سطح جهانی خواند و تاکید کرد: روز بوشهر متعلق به همه جناح ها و تفکرات است و برای همه بوشهری ها مناسبتی بزرگ است که به این بهانه می توانیم بزرگی بندر عزیز بوشهر را بیشتر پاس بداریم.

اکبر توسلی در نشست خبری که به مناسبت هفته نکوداشت روز بوشهر در شهرداری این بندر برگزار شد، خاطرنشان کرد: نکوداشت روز بوشهر توسط اعضای دوره دوم شورای اسلامی شهر بوشهر، پیشنهاد و در دوره سوم این شورا تصویب شد که لازم است به دلیل این کار زیبا از اعضای هر دو دوره قدردانی نمایم.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه روز بوشهر می تواند هم یک فرصت باشد و هم یک تهدید، ادامه داد: اگر بتوانیم داشته ها و شاخصه های این بندر را طی برنامه هایی هدفمند در سطح ملی و بین المللی مطرح کنیم، این مناسبت یک فرصت است و بالعکس اگر با اجرای برنامه ای نامناسب، موجب تخریب چهره بوشهر شویم، یک تهدید خواهد بودتوسلی تصریح کرد: روز بوشهر متعلق به هیچ طیف و جناح خاصی نیست و همه مردم، جناح ها، طیف ها و تفکرات مختلف باید نسبت به این مناسبت احساس مسئولیت کرده و در بزرگداشت آن مشارکت نمایند.

وی افزود: همه باید باقدرت و  توان و استفاده از ظرفیت ها، دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بوشهر را آنچنان که شایسته است در سطح کشور و جهان معرفی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: لازم است، برای آشنایی هرچه بهتر نسل های پایه با فرهنگ و داشته های بوشهر، برنامه ریزی ویژه ای از سوی دست اندرکاران نکوداشت هفته بوشهر برنامه ریزی و اجرا شود.

۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۹۲۳
کد خبر : ۱,۱۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید