بوشهری‌ها باید به بوشهر افتخار کنند؛

هزینه‌های روز بوشهر از سنگفرش یک کوچه کمتر است

روز بوشهر
نشست خبری تبیین برنامه‌های روز بوشهر با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر در این نشست ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری، بیان داشت: برنامه های روز بوشهر حاصل تلاش دو ماهه سازمان فرهنگی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا است که در این زمینه با وجود کمبود بودجه، تلاشمان بر این بود که بهترین و جامع‌ترین برنامه‌ها را مصوب کنیم.
طاهره شمشیری در ادامه افزود: روز بوشهر به همه ی ما تعلق دارد، از نهاد های مختلف دولتی انتظار می‌رفت همراهی بیشتری در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی شهر بوشهر داشته باشند، اما متاسفانه همکاری و همراهی لازم در این خصوص بوجود نیامد.
وی با اشاره به فرایند سخت انتخاب ایده‌های مختلف، خبر از تشکیل دبیرخانه دائمی روز بوشهر داد و گفت: این دبیرخانه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در طول سال، تلاش خواهد کرد کیفیت برنامه‌های روز بوشهر از همه نظر ارتقا یابد.
رییس کمیسیون فرهنگی در خصوص هزینه کرد برنامه های روز بوشهر اظهار داشت: بخشی از بدهی سال‌های گذشته از طریق بودجه فرهنگی مصوب برای روز بوشهر امسال پرداخت کردیم که در نهایت تنها مبلغ 300 میلیون تومان به مراسمات این هفته در سال جاری تخصیص یافته است. این در حالی است که هزینه ساخت یک نماد شهری یا آسفالت و سنگفرش یک کوچه همین مقدار است.
شمشیری هدف از برگزاری برنامه‌های روز بوشهر را ایجاد همبستگی و حس تعلق به شهر در شهروندان عنوان کرد و در ادامه افزود: این برنامه‌ها در قالب هفته نکوداشت روز بوشهر به این جهت است که با وجود همه سختی های موجود، بوشهری ها به شهر خود افتخار کنند و بیشتر با سنت و فرهنگ غنی خود آشنا شوند.
رییس کمیسیون فرهنگی شورا در پایان از مجموعه فرهنگی شهرداری و دیگر اعضای شورای شهر و همچنین شهردار بوشهر تشکر و قداردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که برنامه های امسال روز بوشهر در خور شان شهروندان بوشهری باشد.
۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۷۴۱
کد خبر : ۱,۱۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید