برگزاری جشن بزرگ شکوه پابرجا در ساحل زیبای بوشهر

برگزاری جشن بزرگ شکوه پابرجا در ساحل زیبای بوشهر
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همکاری خانه‌های بازی زیرمجموعه سازمان (خانه بازی مدادرنگی و خانه بازی کودک من)، ویژه‌برنامه‌ای شاد و خلاق را با موضوع «جنگ شادی کودک و خانواده» در ساحل زیبای بوشهر برگزار کرد.

ایجاد نشاط و شادابی در کودکان باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی آنها در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. تحقیقات نشان داده که اگر یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، کودک به توانایی‌‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت. در همین زمینه، با توجه به این‌که ایجاد نشاط و شادابی همگانی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همکاری خانه‌های بازی زیرمجموعه سازمان (خانه بازی مدادرنگی و خانه بازی کودک من)، ویژه‌برنامه‌ای شاد و خلاق را با موضوع «جنگ شادی کودک و خانواده» در ساحل زیبای بوشهر برگزار کرد.

در این برنامه که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی با عنوان «شکوه پابرجا» در سامانه فرهنگی شورای بوشهر برگزار شد، کودکان و خانواده‌های بوشهری این روز بزرگ را در کنار هم جشن گرفتند. شعرخوانی گروهی توسط کودکان، ایستگاه‌های نقاشی و گریم کودک، برگزاری نمایش‌های عروسکی، انجام بازی‌های خلاق کودکانه، شاهنامه‌خوانی و... از جمله برنامه‌های برگزار شده در این جشن بزرگ بود.

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
تعداد بازدید : ۸۷۴
کد خبر : ۱,۱۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید