دیدار شهردار بندر بوشهر و مدیران فرهنگی شهرداری با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر

دیدار شهردار بندر بوشهر و مدیران فرهنگی شهرداری با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر

در این دیدار دو طرف بر همکاری های دو جانبه در برنامه سازی و انعکاس اخبار و پروژه های عمرانی شهرداری بندر بوشهر و همچنین فرهنگ شهروندی تأکید نمودند.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های رسانه به خصوص صدا و سیمای مرکز  بوشهر ٬ تاثیر و اثر بخشی رسانه را دراعتماد سازی ٬  شفاف سازی و ارائه خدمت به مردم بسیار مؤثر خوانده و عنوان داشتند در این میان رسانه ی تلویزیون و رادیو دارای جایگاه مهمی در بین شهروندان و مخاطبان آن بوده و می‌تواند باعث ایجاد شور و نشاط در بین هم میهنان و هم استانی های عزیزمان باشد .
در ادامه ضمن اعلام  آمادگی و همکاری  مدیریت شهری با صدا و سیمای مرکز بوشهر در انعکاس اخبار و پروژه های عمرانی شهرداری و مسائل شهروندی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در تعامل در زمینه پخش مستقیم بازی های تیم با قدمت شاهین اعلام نمودند.
همچنین سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز  بوشهر  با اعلام اینکه این مرکز آماده همکاری لازم  با شهرداری  بوشهر در زمینه انعکاس و شفاف سازی پروژه های عمرانی در جهت رشد و شکوفایی این بندر را دارد عنوان نمودند عملکرد ما باید به نحوی باشد که  افق پیشرو و افق دور را نیز در برنامه های خود قرار دهیم .
ایشان آمادگی خود را نیز جهت راه اندازی سیمای شهر و همچنین صدای شهر در جهت پاسخگویی به معضلات و مسائل شهروندی و همچنین ایجاد شور و نشاط شهروندی در بین شهروندان اعلام داشتند‌.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۳۴۴
کد خبر : ۲,۲۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید