برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروی مسلح؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب و رونمایی از تندیس رزمندگان دفاع مقدس

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب و رونمایی از تندیس رزمندگان دفاع مقدس
نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب با حضور فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، شهردار، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری، جمعی از مسوولان شهرستان و استان بوشهر و بازدیدکنندگان این نمایشگاه در موزه دریانوردی خلیج فارس واقع در سبزآباد افتتاح شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، در حاشیه این نمایشگاه که به همت سازمان فرهنگی شهرداری و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بوشهر دایر شده بود، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تندیس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رونمایی کرد.
احمد بارگاهی با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری همچون گذشته تلاش خود را در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به کار خواهد بست، افزود: امروز از ده تندیس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رونمایی کردیم و این آمادگی را داریم که این تندیس‌ها را در میادین و معابر شهر و یا در موزه آثار هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم به نمایش بگذاریم.
وی با تاکید بر نقش بی‌بدیل نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور تصریح کرد: امروز مردم ایران امنیت خود را وامدار شهدای هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای انقلاب اسلامی هستند و شهرداری بوشهر و سازمان فرهنگی شهرداری در کنار سایر نهادهای انقلابی وظیفه خود را در حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی به کار خواهد بست.
بارگاهی در ادامه یادآور شد که نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی از روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس لغایت یکشنبه ۶ مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان بوشهری خواهد بود.

 

دفاع مقدس
دفاع مقدس
دفاع مقدس
دفاع مقدس
دفاع مقدس
دفاع مقدس

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۵۰۰
کد خبر : ۲,۱۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید