با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، سپاه پاسداران و بسیج هنرمندان؛

نمایشگاه نقاشی «رستاخیز» افتتاح شد؛

نمایشگاه نقاشی «رستاخیز» افتتاح شد؛

نمایشگاه نقاشی آثار عاشورایی استاد علی بحرینی با عنوان« رستاخیز »، روز یکشنبه مورخ 2 شهریورماه در حسینیه ثارالله (ع) افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور سپاه امام صادق (ع)، معاونین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی از مسوولان شهرستان و استان بوشهر برگزار شد، از تابلوهای نقاشی و آثار عاشورایی استاد علی بحرینی با حمایت سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر رونمایی شد.

در حاشیه این آیین، علی بحرینی خالق مجموعه آثار زیبای «رستاخیز» توضیحاتی را در خصوص این مجموعه ارائه کرد و افزود: سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر تا کنون در چند نمایشگاه حامی آثار اینجانب بوده و امیدوارم در ادامه با همکاری این سازمان و سایر نهادهایی که برای انتشار آثار همکاری داشته اند، مجموعه آثار «رستاخیز 2» نیز به زودی نقاشی شده و آماده برگزاری نمایشگاه شود.

گفتنی است نمایشگاه آثار عاشورایی استاد علی بحرینی که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، سپاه امام صادق(ع) و سازمان بسیج هنرمندان استان تحت عنوان «رستاخیز» برگزار می‌شود از تاریخ دوم تا چهارم شهریور ماه و از ساعات « صبح:9 الی 12» و عصر 18 الی 21» در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)، پذیرای هنر دوستان عزیز بوشهری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، این نمایشگاه با رعایت موارد بهداشتی و در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس کرونا دایر است لذا بازدیدکنندگان محترم در هنگام بازدید بایستی حتما از ماسک استفاده نمایید.

رستاخیز
رستاخیز
رستاخیز
رستاخیز
رستاخیز

 

 

۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۰۹۶
کد خبر : ۲,۰۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید