با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری؛

آئین ازدواج آسان 21 زوج بوشهری برگزار شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
آئین ازدواج آسان زوج‌های هم استانی همراه با مراسم اهدای جهیزیه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، ستاد اجرایی فرمان امام، استانداری و اداره بنادر و دریانوردی بوشهر در کانون امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسوولان استان و شهرستان و خانواده‌های زوجین برگزار شد، ۲۱ زوج جوان از سراسر استان با حضور در محل سالن اجتماعات کانون امام خمینی (ره) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و با برگزاری برنامه‌های متنوع ادامه یافت.
در ابتدای این مراسم گروه ماندستان آئین با برگزاری آئین‌های سنتی بوشهری و بیت‌خوانی هنرمند بوشهری به استقبال عروس و دامادها رفتند. در ادامه این مراسم آیت‌الله صفایی بوشهری دقایقی را به سخنرانی پرداخت و ضمن آرزوی خوشبختی و سلامتی برای زوجین، به صورت نمادین، با دریافت وکالت از عروس و داماد، یکی از زوج‌ها را به عقد هم درآورد.
برگزاری مسابقه بین زوجین و اهدای جوایز، مولودی‌خوانی شب ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، مراسم برش کیک توسط زوجین، اجرای موسیقی زنده محلی، خیام‌خوانی، صرف شام و... از دیگر برنامه‌های برگزارشده در این شب میمون و خجسته بود.
گفتنی است در پایان این مراسم، جهیزیه‌های زوجین شامل یخچال، قالی‌فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اتو و... به آنها تحویل داده شد.

 

ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان
ازدواج آسان

۱۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۲
کد خبر : ۱,۷۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید