کام شیرین هنرمندان، از هنرنمایی هنرمندان بوشهری؛

جشن شب یلدا در خانه فرهنگ و هنر عالی‌آباد برگزار شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر (عالی‌آباد) به مناسبت فرارسیدن شب یلدا با برگزاری برنامه‌های متنوع و حضور اساتید موسیقی (دف‌نوازی سه‌تار) و فن بیان (شاهنامه‌خوان)، میزبان کودکان و خانواده‌های بوشهری بود. این مراسم که در میان استقبال پرشور همشهریان بوشهری در خانه فرهنگ و هنر محله عالی‌آباد برگزار شد، با هنرنمایی هنرمندان بوشهری لحظات شاد و پرنشاطی را برای حاضرین در این مراسم رقم زد.

جشن شب یلدای محله عالی‌آباد با برگزاری برنامه‌هایی نظیر هنرنمایی دف‌نوازان هنرجوی عالی‌آباد، هنرمندی شاهنامه‌خوانان نوگلان ادب پارسی، اجرای گروهی بچه‌های فن بیان خانه فرهنگ، برگزاری نمایشگاه نقاشی، چیدن سفره یلدا و پذیرایی و... ادامه یافت.

یلدا عالی آباد

گفتنی است، خانه فرهنگ و هنر عالی‌آباد علاوه بر برگزاری مراسم جشن و آئین‌های مناسبتی، در طول ایام سال کارگاه‌های زیادی نظیر خیاطی، پته‌دوزی، خلاقیت، نقاشی، طراحی، موسیقی، آموزش ریاضی، عکاسی، کلاس آموزش رباتیک، آموزش زبان انگلیسی و... به‌صورت رایگان یا با کمترین هزینه برگزار می‌کند که علاقه‌‌مندان می‌توانند با مراجعه به این خانه، در کلاس‌های یادشده ثبت نام و یا از برنامه‌های آن آگاه شوند.


یلدا عالی آباد
یلدا عالی آباد
یلدا عالی آباد
یلدا عالی آباد

۱ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۳۳۰
کد خبر : ۱,۶۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید