در نشست رئیس کمیسیون فرهنگی، شهردار و مدیران شهرداری با انجمن هنرهای تجسمی استان مطرح شد؛

گذر فرهنگ و هنر به‌زودی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

گذر فرهنگ و هنر به‌زودی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
نشست دکتر امیری شهردار بندر بوشهر با انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر در حضور طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، مهدی عالی‌پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری، دکتر احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و محمدصادق سعیدی مشاور فرهنگی شهردار در دفتر کار دکتر امیری برگزار گردید.

در این نشست پیرامون مسائلی از جمله همکاری و استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کارشناسان انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر جهت طراحی گرافیک شهری و ساخت تندیس‌ها و المان‌های شهری با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبادل نظر گردید.

همچنین ایجاد گذر فرهنگ و هنر که یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برای برقراری ارتباط هرچه بیشتر هنرمندان و همشهریان عزیز بوشهری است، از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

گفتنی است، ایجاد گذر فرهنگ و هنر یکی از برنامه‌های آتی سازمان فرهنگی شهرداری است که با نظر مساعد شهردار و پیگیری‌های انجام شده، در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است. این گذر با توجه به دریافت مجوز لازم از شورای ترافیک استان و در راستای ارائه آثار و خدمات جامعه هنری استان به عموم شهروندان عزیز بوشهری، در حد فاصل دبیرستان سعادت تا دانشکده هنر و معماری بوشهر (محله کوتی) اجرایی خواهد شد.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۵۰۱
کد خبر : ۱,۶۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید