در نشست دکتر بارگاهی با رئیس بنیاد شهید بوشهر مطرح شد؛

برگزاری اولین جشنواره ملی «آواها و نواهای ایثار» در بوشهر

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
رئیس بنیاد شهید استان بوشهر با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در خصوص برگزاری اولین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار در استان بوشهر با سرپرست این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام تشکری ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر احمد بارگاهی به سرپرستی سازمان فرهنگی شهرداری، افزود: اولین دوره جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار با میزبانی بوشهر در بهمن‌ماه برگزار می شود که از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بندر بوشهر درخواست داریم تا برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره، با مجموعه بنیاد شهید همکاری نماید.

دکتر احمد بارگاهی - سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری نیز با اشاره به این‌که این سازمان در برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آمادگی لازم را برای همکاری با دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی دارا است، افزود: در سال جاری برنامه‌های متعددی را با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله برگزاری یادواره شهدای نوجوان با همکاری سازمان بنیاد شهید استان برگزار کردیم که با استقبال همشهریان فهیم بوشهری نیز همراه بوده است.

گفتنی است، اولین دوره جشنواره آواها ونواهای ایثار با حضور مداحان و ذاکران و هنرمندان سراسر کشور به‌مدت چهار روز در دی‌ماه سال جاری در بندر بوشهر برگزار می‌شود. در این جشنواره که اولین دوره آن در بوشهر بوشهر برگزار می‌شود ارگان‌ها و نهادهای دولتی زیادی از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، بنیاد شهید، استانداری، سپاه امام صادق (ع)، ارشاد اسلامی، صدا و سیما، معاونت فرهنگی قوه قضائیه کشور و... مشارکت دارند.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۶۶۸
کد خبر : ۱,۶۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید