گوشه ای از فعالیتهای فرهنگی سازمان فرهنگی٬ اجتماعی٬ ورزشی شهرداری بندر بوشهر

گوشه ای از فعالیتهای فرهنگی سازمان فرهنگی٬ اجتماعی٬ ورزشی شهرداری بندر بوشهر
حافظ‌خوانی نوگلان خانه ادب پارسی در خانه فرهنگ و هنر عالی‌آباد

نوگلان خانه ادب پارسی بمناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت حافظ شیرازی، شاعر بزرگ و پرآوازه ایرانی، در محل خانه فرهنگ و هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر (عالی‌آباد) حافظ‌خوانی کردند.
 این ویژه‌برنامه با سخنرانی استاد صغیری در خصوص زندگینامه و اشعار دیوان حافظ شیرازی آغاز و در ادامه با حافظ‌خوانی کودکان با مربیگری خانم نیکی صغیری ادامه یافت.
گفتنی است، خانه فرهنگ و هنر عالی آباد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی - هنری ویژه کودکان و خانواده‌ها را در محل این فرهنگسرا برگزار می‌کند که با استقبال خوب همشهریان و خانواده‌های بوشهری خصوصا ساکنان محله عالی‌آباد همراه شده است.


سازمان فرهنگی


همزمان با روز گرامیداشت حافظ شیرازی؛
کودکان محلات جنوبی بوشهر حافظ خواندند

به مناسبت هفته جهانی کودک و همچنین بزرگداشت لسان‌الغیب حافظ شیرازی، ویژه برنامه‌های متنوعی در خانه فرهنگ و هنر آیت‌الله معتقد اهرمی برگزار شد. در این مراسم که با حضور و استقبال کودکان این محله برگزار شد، برنامه‌هایی نظیر معرفی شاعر گرانقدر و پرآوازه ایرانی خواجه حافظ شیرازی به کودکان، قصه‌گویی، حافظ‌خوانی کودکان، برگزاری مسابقه ویژه بچه‌ها و اهدای جوایز به آنها، برپایی ایستگاه نقاشی و... برگزار شد.
گفتنی است خانه فرهنگ و هنر معتقد اهرمی در کوی ریشهر با تجهیز و آماده‌سازی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در سال گذشته، خدمات‌رسانی خود به همشهریان عزیز محلات جنوبی بوشهر را در تمامی طول سال انجام می‌‌دهد.
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۶۵۷
کد خبر : ۱,۵۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید