همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی و با حضور مسوولان بوشهری؛

زنگ مدرسه معینی بوشهر به صدا درآمد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
جشن «شکوفه‌ها و غنچه‌ها» با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان و شهرداری بندر بوشهر به مناسب آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه معینی واقع در خیابان سنگی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کودکان و والدین، اعضای محترم شورا، شهردار و معاونین شهردار، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان و استان بوشهر و جمعی دیگر از مسوولان استانی برگزار شد، دانش‌آموزان مدرسه معینی اولین روز از سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، برپایی غرفه‌های آموزشی فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری و استقرار سازمان‌های پسماند، آتش‌نشانی و فضای سبز در این غرفه‌ها، نمایش تن‌پوش‌های عروسکی، اهدای گل و هدایا به دانش‌آموزان و... از جمله برنامه‌های برگزارشده در واپسین روز تابستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی برای مدرسه‌اولی‌ها بود.

گفتنی است در ادامه این ویژه‌برنامه، پس از اجرای دکلمه و شعرخوانی توسط کودکان این مدرسه، زنگ نمادین مدرسه معینی بوشهر توسط رئیس شورای شهر، شهردار بندر بوشهر و سرپرست آموزش و پرورش استان به صدا درآمد و پس از آن مسوولان با حضور در کلاس‌های درس به کودکان هدایایی را اهدا کردند.

 


بازگشایی مدارس

۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۹۶۲
کد خبر : ۱,۵۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید