برگزاری جشن «شعر و سرگرمی - با عاشقان امام رضا (ع)» در بوشهر

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
«نشاط» عامل پویایی و ارتقای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم در جامعه اسلامی، نیاز به نگاه ویژه به مناسبت‌های مذهبی خصوصا مراسمات ولادت ائمه اطهار(علیهم السلام) و جشن‌های مذهبی احساس می‌شود.
 در این میان، نیاز به آموزش و شناخت سیره معصومین (ع) و راه و روش درست زندگی کردن از جمله مسائلی است که ضرورت آن در جوامع امروزی احساس شده و باید در قالب طرح‌های مختلف به آحاد مردم جامعه آموزش داده شود. 
در همین زمینه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در مناسبت‌های مختلف تلاش کرده تا با برگزاری مراسمات و خصوصا جشن‌های ملی – مذهبی از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف با همکاری و مشارکت خود مردم و هیات‌های مذهبی، زمینه این آموزش‌ها را برای شهروندان بوشهری فراهم کند. در این راستا به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) ویژه‌برنامه «شعر و سرگرمی - با عاشقان امام رضا (ع)» با اجرای برنامه‌هایی نظیر نقاشی ساحلی، ورزش، شعر رضوی، رنگ‌بازی و... تلاش کرد تا با ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای خانواده‌های بوشهری، ولادت مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را یادآوری کند.
گفتنی است این ویژه‌برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و موسسه مهر خانواده بوشهر برگزار شد.
۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۹۰۵
کد خبر : ۱,۴۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید