با حضور و استقبال ویژه جوانان بوشهری؛

مسابقات فوتوالی در ساحل زیبای بوشهر برگزار شد

مسابقات فوتوالی در ساحل زیبای بوشهر برگزار شد
این روزها دمای هوا رو به افزایش است و شرجی و گرما میهمان ناخوانده شهرمان شده تا نیاز به افزایش نشاط اجتماعی بیش از پیش احساس شود. در همین راستا بندر بوشهر طی روزهای گذشته به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همکاری کمیته فوتوالی استان، میزبان برگزاری اولین‌ دوره مسابقات محله‌ای فوتوالی بود که با حضور پررنگ محلات بوشهری و با استقبال پرشور جوانان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی در ساحل زیبای بندر بوشهر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، ندا عبدالله‌زاده و مهرزاد آسایش دیگر اعضای محترم شورای شهر بوشهر و رضا رضازاده رئیس اداره فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر برگزار شد، 18 تیم از محلات مختلف این بندر در مسابقات شرکت نموده و از 29 تا 31 خردادماه با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، در پایان این مسابقات که برای اولین‌بار در در سطح محلات بوشهر برگزار شد، تیم‌های بعثت هلالی، شهید پیمان صلح‌آباد و شهدای شکری موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در پایان، تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات فوتوالی بوشهر مشخص شده و از سوی اعضای محترم شورای شهر بوشهر و معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز ویژه تقدیر شدند.

گفتنی است، با توجه به استقبال جوانان و علاقه‌مندان به ورزش مهیج فوتوالی دومین دوره این مسابقات نیز طی ماه‌های آینده با انتشار فراخوان ثبت‌نام برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن سازمان فرهنگی شهرداری در اینستاگرام به آدرس (bu.farhangi) از انتشار این فراخوان و سایر اخبار و برنامه‌ها کسب اطلاع کنند.

 


فوتوالی

۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۶
کد خبر : ۱,۳۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید