خانواده‌های بوشهری سنگ تمام گذاشتند؛

نیازمندان محله امام‌زاده، میهمان روز گذشته طرح اکرام علوی

نیازمندان محله امام‌زاده، میهمان روز گذشته طرح اکرام علوی
این روزها طرح «اکرام علوی» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همکاری هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی مساجد با تاسی از یتیم‌نوازی مولای متقیان علی (ع) و اطعام فقرا در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و خیّرین بوشهری با ثبت نام در این طرح، هر روز بخشی از افطار یا سحر خود را با تعدادی از خانواده‌‌های نیازمند سهیم می‌شوند. در همین راستا روز گذشته نیازمندان محله امامزاده بوشهر میهمان سفره خیّرین دریادلی بودند که بدون هیچ چشمداشتی غذای خود را با آنها تقسیم کردند.

در همین زمینه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان این‌که خانواده‌های خیّر بوشهری با دریافت کد اشتراک و یک ظرف از رابط محله (اعضای هیات یا خادمین مسجد محله)، افطار خود را با خانواده‌های نیازمند بوشهری تقسیم می‌کنند، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شریف بوشهری برای مشارکت در این امر خیر نیازی به تهیه غذای مجزا ندارند و هرکدام می‌توانند تنها به اندازه یک پرس غذا از افطار همان روز خود را در ظروف سربسته به رابط محله تحویل دهند.

محمدصادق سعیدی با تاکید بر این‌که طرح «اکرام علوی» با هدف حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند و با تاسی از رأفت و شخصیت والای حضرت علی (ع) در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: این طرح در راستای مسوولیت‌های اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با مشارکت کانون‌های فرهنگی مساجد سطح شهر و هیات‌های مذهبی اجرا می‌شود.

به‌گفته وی، اجرای برنامه‌های اینچنینی یکی از اهداف کلیدی سازمان در راستای ترویج فرهنگ همدلی و تقویت مشارکت مردم در برنامه‌های خیرخواهانه است و امیدواریم با اطلاع‌رسانی و همکاری خود همشهریان، تا پایان ماه مبارک رمضان خانواده‌های خیر بیشتری در این طرح مشارکت داشته باشند.

 


اکرام علوی
اکرام علوی
اکرام علوی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۷
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۲
کد خبر : ۱,۳۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید