محمدصادق سعیدی با اشاره به طرح «اکرام علوی» خبر داد؛

برگزاری مجلس ترتیل‌خوانی با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی

برگزاری مجلس ترتیل‌خوانی با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی با همکاری این سازمان در سطح مساجد بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر، محمدصادق سعیدی با بیان این‌که اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی - اجتماعی - مذهبی در ماه مبارک رمضان موجب تاثیرگذاری مثبت در روحیه شهروندان می‌شود، افزود: امسال به همت سازمان فرهنگی و با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد، هیات‌های مذهبی و مردم شریف بوشهر، طرح «اکرام علوی» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که بر اساس آن خانواده‌های بوشهری می‌توانند افطار خود را با نیازمندان شهر قسمت کنند.

وی با تاکید بر این‌که جزئیات این طرح و نحوه ثبت نام آن در سایت سازمان فرهنگی، به نشانی farhangi.bushehr.ir موجود است، افزود: شهروندان عزیز بوشهری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و یا مساجد و هیات‌های محل در این طرح معنوی ثبت نام نمایند. سعیدی در ادامه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری با همکاری هیات امنای امامزاده محمدباقر(ع) و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال در مقبره امامزاده محمدبن باقر (ع) مراسمات ویژه ماه مبارک رمضان از جمله ختم قرآن کریم، احیای شب‌های قدر با سخنرانی و مداحی، برپایی نماز جماعت و ضیافت افطار و ... برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر از حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی در مجلس ترتیل قرآن کریم این امامزاده خبر داد و تصریح کرد: مراسمات ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس هر شب از ساعت 21:15 آغاز شده و هرشب یک جزء از قرآن کریم با حضور همشهریان عزیز بوشهری قرائت می‌شود.

ماه رمضان

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۵
کد خبر : ۱,۳۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید