رونمایی از تمبر اختصاصی هفته فیلم بوشهر و اکران مستند"رافائل" در کافه حاج رئیس

روز بوشهر
فیلم مستند"رافائل" اثر رشاد بالف، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر در کافه حاج رئیس بوشهر اکران شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر  آئین افتتاحیه دومین دوره هفته فیلم بوشهر(یادواره زنده یاد همایون شهنواز) از سری برنامه های هفته نکوداشت روز بوشهر در کافه حاج رئیس در میان استقبال پرشور هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.

در آئین افتتاحیه دومین دوره هفته فیلم بوشهر با حضور شهردار بندر بوشهر،اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تمبر اختصاصی هفته فیلم بوشهر رونمایی شد.

ابوذر دهدار ضمن گرامیداشت روز بوشهر با اشاره به اینکه سعی شده جشن های روز بوشهر با مشارکت مردم برگزار شود گفت: روز بوشهر متعلق به سازمان یا نهاد خاصی نیسست و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن ها به حضور و مشارکت مردم و تمامی سازمانها نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر بوشهر ضمن تقدیر از مشارکت هنرمندان از برگزاری این جشن گفت: برگزاری مراسم نکوداشت روز بوشهر توسط هنرمندان و با مشارکت مردم موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود.

در ادامه برنامه فیلم مستد"رافائل" به کارگردانی رشاد بالف پخش شد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

فیلم مستند"رافائل" به تاریخچه ساخت و چگونگی خرید کشتی مسافربری رافائل توسط دولت ایران و نحوه غرق شدن این کشتی در آغاز جنگ ایران و عراق در ساحل بندر بوشهر و دریای خلیج فارس  می پردازد.

در ادامه برنامه شاعران بوشهری خانوم دهار و آقای امید غضنفر به شعر خوانی پرداختند و سپس جلسه پرسش و پاسخ و بررسی فیلم مستند"رافائل" با حضور عوامل تولید کننده گان این اثر و مشارکت هنرمندان عرصه فیلم مستند برگزار شد.

هفته فیلم بوشهر(یادواره زنده یاد همایون شهنواز) در روز یکشنبه دوازدهم اسفند با اکران ٢ فیلم از داریوش غذبانی فیلم ساز بوشهری با نام های دام و حنانه در کافه حاج رئیس به کار خود ادامه خواهد داد.

دومین هفته فیلم بوشهر از سری برنامه های یازدهمین هفته نکوداشت روز بوشهر در کافه حاج رئیس تا پنجشنبه ١٦ اسفند ادامه خواهد داشت.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
سازمان فرهنگی شهرداری |
تعداد بازدید : ۲,۱۳۳
کد خبر : ۱,۱۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید